پلاک بعد از ارتودنسی چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
بازدید : 307
نویسنده : mozhgan

ارتودنسی یک اقدام دنداپزشکی است و راهی است تا دندان های کج و روهم رفته که ظاهر زشتی دارند را صاف کند و ظاهر زیبا تری را به فرد ببخشد. علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری، ارتودنسی سنتی در امل یا ارتودنسی در مازندران یا سایر شهر ها موجب می شود که سلامت دندان ها و لثه ها طولانی مدت شود. در این مطلب قصد داریم تا حدودی به سوالاتی که ممکن است در رابطه با دانستنی های ارتودنسی در ذهنتان ایجاد شود پاسخ دهیم.

چرا باید ارتودنسی کنیم؟ 

به طور معمول بیشتر افراد از دندانها کج و روی هم رته برخوردارهستند که با درمان ارتودنسی صاف و یکدست می شوند. ارتودنسی درواقع دندان را به جهت درست حرکت می دهد و این حرکت دندانها باعث می شود که صاف و یکدست شوند و ظاهر دندان ها را بهتر کنند. متخصصان ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در سایر شهر ها علاوه بر بهبود بخشیدن به ظاهر دندان ها باعث می شوند تمیز کردن دندان ها راحت تر شود. برخی از افراد دارای دندان های رو به جلوهستند که خوشایند به نظر نمی رسند و همین طور احتمال زیادی وجود دارد که این دندان ها دچار خرابی و آسیب دیدگی شوند. تنها راهیکه می تواند آنها را از خرابی احتمالینجات دهد ارتودنسی است. با بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران یا شهر ها می توانید دندان ها را حرکت دهید و به جای درست خود برگردانید. در برخی دیگر از افراد فک بالایی و پایینی اشان در جای درست قرار نگرفته است و موجب به هم ریختن ظاهر دندانها می شود و همین طور در زمان گاز زدن دچار مشکل می شوند، با انجام ارتودنسی هر دو مشکل حل می شود و فرد دیگر دچار مشکل نمی شود

آیا لزومی به کشیدن دندان برای ایجاد جای کافی در فک وجود دارد؟

اگر دندان های شما روی هم هستند و جای کافی برای دندان شما وجود نداشته باشد، شما نیاز پیدا می کنید که دندان زیری دائمی خود را بکشید تا جا برای دندان رویی وجود داشته باشد. اگر چنین مشکلی داشته باشید حتما تیم ارتودنسی ما را از این مشکل آگاه می کنند. در برخی موارد زیر با به کار گیری روشی متفاوت و موثر از درمان، فضای کافی و مناسب ایجاد خواهد شد.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی در دوران بارداری

پلاک بعد از ارتودنسی چیست؟

وسیله ی متحرکی که باعث ثابت نگه داشتن موقعیت جدید دندان ها در دهان بعد از انجام ارتودنسی می شود را پلاک بعد از ارتودنسی می نامند. این پلاک های بعد از ارتودنسی برای درمان مشکلات جزئیی نامرتبی دندان ها نیز کاربرد دارند. این نوع از پلاک ها توسط پلاستیک شفاف و سیم های فلزی ساخته می شوند که سطح خارجی دندان را می پوشانند.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com